مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 11:582019-08-26اجتماعي

حسینی: حقوق معلمان 400 تا 600 هزار تومان افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما با درباره چاپ و توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی جدید اظهار کرد: - سرپرست وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران باید یک روز تصمیم بگیرد مطالبات 20 هزار میلیارد تومانی معلمان را به صفر برساند، گفت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما با درباره چاپ و توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی جدید اظهار کرد: چاپ و توزیع بیش از 142 میلیون جلد کتاب درسی با بیش از 1000 عنوان برای سال تحصیلی جدید انجام شد که به انبار استان ها ارسال شده است و در ابتدای مهر حتی یک دانش آموز نیز بدون کتاب نخواهد بود.

وی افزود: دو هزار پروژه در قالب 10 هزار کلاس درس اول مهر و هفته دولت به بهره برداری می رسد، همچنین 148 سالن ورزشی و 16 استخر نیز آماده سازی کردیم که برخی از آن ها در هفته دولت و برخی نیز اول مهر افتتاح می شوند.

وی با اشاره به مدارس آسیب دیده از سیل و زلزله گفت: 1400 مدرسه بر اثر سیل آسیب دیدند که برخی از آن ها تخریب کامل شده و برخی نیز آسیب دیده جزیی بوده اند که تمام این مدارس به جز 150 مدرسه که تخریب کامل شده بودند و بیش از 5 کلاس داشتند، آماده شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: حقوق معلمان 400 تا 600 هزار تومان افزایش می یابد

حسینی: حقوق معلمان 400 تا 600 هزار تومان افزایش می یابد