مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 10:532019-08-26ورزشي

چرایی نتایج عجیب گیتی پسند؛ سیاست مداری یا ضعف فنی؟


تیم گیتی پسند بر خلاف فصول گذشته که قدرتمندانه در بازی های لیگ برتر فوتسال شرکت می کرد در فصل جدید نتایج پر فراز و نشیبی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم گیتی پسند در شرایطی هفته نهم لیگ برتر را با تساوی پشت سر گذاشت که از 9 بازی خود در این فصل در 5 دیدار نتوانسته طعم پیروزی را بچشد.

برای تیمی با سابقه و اعتبار گیتی پسند این شیوه نتیجه گرفتن عجیب است و تجربه ثابت کرده که مدیران باشگاه در قبال چنین نتایجی تصمیمات عجولانه می گیرند اما به نظر می رسد روند نتیجه گیری باشگاه نشات گرفته از سیاستی است که این تیم در پیش گرفته است.

فصل گذشته گیتی پسند با اختلاف امتیاز زیاد نسبت به مس سونگون لیگ را به پایان رساند و همین عامل باعث شد تا آنها از پلی آف غفلت کرده و در نهایت بازی فینال را به نارنجی پوشان ورزقانی ببازند اما گویا اصفهانی ها برای فصل جدید تمرکز خود را به قرار گرفتن در جمع چهار تیم ابتدایی جدول معطوف کرده اند و نمی خواهند همه توان خود را برای قرار گرفتن در صدر هدر بدهند.

البته که گیتی پسندی ها از صدرنشینی استقبال هم می کنند و نتایج پرفراز و نشیب همه تیم ها باعث شده تا گیتی پسند با وجود کسب تنها چهار پیروزی باز هم در رده دوم جدول باشد تا از سیاستی که در پیش گرفته اند چندان هم ناراضی نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی نتایج عجیب گیتی پسند؛ سیاست مداری یا ضعف فنی؟

چرایی نتایج عجیب گیتی پسند؛ سیاست مداری یا ضعف فنی؟