مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 10:532019-08-26اقتصادي

اعطای تسهیلات با نرخ کم به شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک های صنعتی


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به شرکت های دانش بنیانی که در شهرک های صنعتی اقدام به راه اندازی کارگاه های خود می کنند، - خبر داد و گفت: این دسته از شرکت ها می توانند در کمترین زمان تسهیلات خود را دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی وحدت امروز در بازدید از شهرک صنعتی پرند، توسعه فناوری را لازمه پیشرفت کشور دانست و افزود: ما اعتقاد داریم که اگر فناوری هایی که در کشور تولید می شود، در صنایع رسوخ نکند، پیشرفت حاصل نمی شود؛ از این رو ارتباط نزدیک با وزارت صنعت، معدن و تجارت را در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم که شرکت های دانش بنیان باید با بخش های صنعتی ارتباط داشته باشند؛ ضمن آنکه صنایع نیز باید همکاری های وسیعی با شرکت های دانش بنیان را در دستور کار خود قرار دهند.

وحدت با تاکید بر رسوخ فناوری های پیشرفته در بخش های صنعتی، یادآور شد: بررسی ها نشان می دهد که صنایعی که از فناوری های پیشرفته استفاده می کنند، با مسائل زیست محیطی کمتری مواجه هستند؛ ضمن آنکه از نظر ایجاد اشتغال و تولید ارزش افزوده در وضعیت بهتری قرار دارند.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به حمایت این صندوق از شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک های صنعتی، خاطر نشان کرد: شرکت های دانش بنیانی که اقدام به راه اندازی خط ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات با نرخ کم به شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک های صنعتی

اعطای تسهیلات با نرخ کم به شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک های صنعتی