مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 14:382019-08-25پزشكي

دلایل کمبود دارو های روانپزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کیانوش جهانپور مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در رابطه با کمبود دارو های روانپزشکی برای بیمارانی که مشکلات روانی دارند گفت: - مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت با ارایه توضیحاتی در خصوص دلایل کمبود داروی روانپزشکی گفت: مشکل کمبود این دارو ها تا پایان شهریور ماه برطرف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کیانوش جهانپور مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در رابطه با کمبود دارو های روانپزشکی برای بیمارانی که مشکلات روانی دارند گفت: دارو های مختلف به طور دوره ای ممکن است دچار کمبود مقطعی شوند که ممکن است به علت کمبود مواد اولیه و.

باشد، ولی ما با تولید های مختلفی که در شرکت ها صورت می گیرد پیش بینی می شود تا 9 ماه آینده تولید این دارو های خاص را می توانیم تامین کنیم.

وی افزود: از بین تمام دارو ها تقریباً 2 مورد به دارو های روانپزشکی برمی گردد که عمده مشکل این حوزه اختلال در ارسال ارز و ورود مواد اولیه بوده است.

جهانپور افزود: در حال حاضر برای برخی دارو ها واردات فوریتی در دستور کار قرار گرفته است تا دارو ها برای بیماران تامین میان مدت شود.

تا آخر شهریور ماه، در حوزه تخصصی دارو های روان پزشکی ورود مواد اولیه و ثبت سفارشات و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل کمبود دارو های روانپزشکی

دلایل کمبود دارو های روانپزشکی