مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 13:432019-08-25حوادث

رییس کل دادگستری گلستان: مدیر غله گنبدکاووس برای جداسازی گندم های آلوده آزاد شد!


در فاصله یک روز پس از انتشار خبر دستگیری مدیر غله گنبدکاووس به دلیل تخلف، در مراسمی با عنوان جشن برداشت گندم، مدال به گردن این فرد آویخته می شود، - رییس کل دادگستری گلستان: مدیر غله گنبدکاووس برای جداسازی گندم های آلوده آزاد شد! در فاصله یک روز پس از انتشار خبر دستگیری مدیر غله گنبدکاووس به دلیل تخلف، در مراسمی با عنوان جشن برداشت گندم، مدال به گردن این فرد آویخته می شود، این در حالی است که رییس کل دادگستری گلستان معتقد است به دلیل اینکه تعداد سیلوها زیاد است، برای اینکه تحقیقات کامل شود و جداسازی گندم های آلوده نیز اتفاق بیفتد، نیاز به حضور این فرد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجشنبه هفته گذشته بود که خبر دستگیری مدیر و 8 نفر از کارکنان شرکت غله گنبدکاووس به خاطر ترکیب کردن نخاله ها و فضولات حیوانی با گندم و تخلیه آن در سیلوی دولتی از سوی رییس کل دادگستری استان گلستان اعلام شد.

هاشمیان اعلام کرد که این فساد در یک ماه گذشته و به صورت شبکه ای انجام شده است که تاکنون 200 تن از این گندم های آلوده در چهارده کامیون شناسایی شد و بررسی ها برای شناسایی دیگر اعضای این شبکه و برآورد فساد مالی این پرونده ادامه دارد.

انتشار این خبر واکنش های زیادی را بین افکار عمومی به دنبال داشت و حساسیت ها را درخصوص سلامت آردهای مصرفی توسط مردم برانگیخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری گلستان: مدیر غله گنبدکاووس برای جداسازی گندم های آلوده آزاد شد!

رییس کل دادگستری گلستان: مدیر غله گنبدکاووس برای جداسازی گندم های آلوده آزاد شد!