مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 09:082019-08-25سياسي

کاهش بیش از 3000 نفر از نیروهای شهرداری تهران طی 2 سال اخیر


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از کاهش 3215 نفری نیروهای شهرداری از شهریور ماه سال 1396 تا مرداد 98 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی الویری در یکصد و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در ارائه گزارش یک ساله کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مهمترین موضوعاتی که در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفته بود، بودجه سالیانه و برنامه پنج ساله سوم شهر تهران بود.

بسیاری از طرح ها و لوایح تنخواه بودجه ای دارند لذا ترافیک سنگینی در حوزه ی بررسی طرح ها و لوایح در این کمیسیون وجود دارد.

وی افزود: این کمیسیون 137 جلسه برگزار کرده که اغلب آنها با حضور همه آعضای کمیسیون برگزار شده است.

از اقدامات کلیدی که در کمیسیون برنامه و بودجه آغاز شده و تاثیر زیادی در ساختار شهرداری تهران گذاشته است می توان به موضوع تعدیل نیروی انسانی در مجموعه شهرداری تهران اشاره کرد.

در اواخر دوره ی چهارم مدیریت شهری 13 هزار نفر نیرو بدون ضوابط قانونی در مجموعه شهرداری تهران استخدام شدند لذا تصویب کردند که سالیانه 6 درصد از نیروهای این مجموعه را کاهش دهد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در تشریح آمار نیروهای شهرداری تهران گفت: در شهریور ماه سال 1396، 68 هزار و 127 نفر نیرو در مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بیش از 3000 نفر از نیروهای شهرداری تهران طی 2 سال اخیر

کاهش بیش از 3000 نفر از نیروهای شهرداری تهران طی 2 سال اخیر