مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 15:232019-08-24دانش

جهادگران بسیج دانشجویی کاشمر به منطقه روداب سبزوار اعزام می شوند


حمید صابری، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کاشمر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اردو های جهادی بسیج دانشجویی این شهرستان در ایام تابستان اظهار کرد: - مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کاشمر از اعزام 17 نفر از دانشجویان بسیجی و طلاب بسیجی این شهرستان به منطقه روداب سبزوار تا هفتم شهریورماه خبر داد.

حمید صابری، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کاشمر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اردو های جهادی بسیج دانشجویی این شهرستان در ایام تابستان اظهار کرد: در تابستان امسال قرار شد که تمامی گروه های جهادی شهرستان های استان، به منطقه روداب سبزوار اعزام شوند.

صابری افزود: به همین منظور در حال حاضر گروه 17 نفره از دانشجویان بسیجی و طلاب شهرستان در روستای ذوالفرخ منطقه روداب حضور دارند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کاشمر ادامه داد: بدرقه این گروه جهادی روز گذشته انجام شد و قرار است تا هفتم شهریور ماه در این روستا خدمات رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه گروه جهادی دیگری از شهرستان کاشمر نیز 25 تیر تا یکم مرداد ماه در منطقه روداب سبزوار خدمت کردند، گفت: این گروه 12 نفر از بسیجیان دانشجوی و طلاب کاشمر بودند که منطقه خدمت رسانی آن ها روستای چاه ستاره منطقه روداب انتخاب شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران بسیج دانشجویی کاشمر به منطقه روداب سبزوار اعزام می شوند

جهادگران بسیج دانشجویی کاشمر به منطقه روداب سبزوار اعزام می شوند