مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 08:132019-08-24سياسي

حق شناس: رییس جمهور وعده های انتخاباتی خود را مرور کند


یک فعال سیاسی با بیان اینکه دولت باید کمک کند تا خطر ناامیدی از صندوق رای از بین برود، گفت: رییس جمهور وعده های انتخاباتی خود را مرور کند، یکی از وعده های دولت حمایت از حقوق مردم بود.

- محمدجواد حق شناس در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه روحانی در پایان ششمین سال ریاست جمهوری خود باید وعده هایی که به مردم داده است را مرور کند، اظهار کرد: اگر رییس جمهور وعده های انتخاباتی خود را مرور کند، متوجه می شود که چرا رای مردم را بدست آورده است.

بر این اساس می تواند از عملکرد خود ارزیابی داشته و اولویت های دو سال آینده دولت خود را مشخص کند.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات مجلس یکی از مهم ترین وظایف دولت در سال جاری است، تصریح کرد: دولت باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا انتخاباتی سالم، بانشاط و با مشارکت حداکثری برگزار شود تا مجلسی تشکیل گردد که از حقوق ملت دفاع کند.

در حال حاضر هنوز تفکراتی که مردم بر آن اساس به روحانی رای داده بودند، سر جای خود باقی است و دولت باید کمک کند که این تفکر در انتخابات مجلس بعد جای خود را داشته باشد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: جذب مشارکت مردم می تواند به تشکیل مجلسی کمک کند که در دو سال آینده همراه دولت باشد؛ بنابراین برگزاری انتخابات مشارکتی به نفع دولت هم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق شناس: رییس جمهور وعده های انتخاباتی خود را مرور کند

حق شناس: رییس جمهور وعده های انتخاباتی خود را مرور کند