مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 23:332019-08-23سياسي

پاسخ وزیر به مدعیان کمبود پزشک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، در ابتدای این مراسم، محمدرضا ظفرقندی رییس کل سازمان نظام پزشکی، با انتقاد از تخریب جامعه پزشکی و هجمه هایی که پزشکان را نشانه گرفته است، - مراسم روز پزشک، شامگاه جمعه با حضور مسئولان وزارت بهداشت، مدیران سازمان نظام پزشکی، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دست اندر کاران حوزه سلامت، در برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، در ابتدای این مراسم، محمدرضا ظفرقندی رییس کل سازمان نظام پزشکی، با انتقاد از تخریب جامعه پزشکی و هجمه هایی که پزشکان را نشانه گرفته است، گفت: متاسفانه گاهی جهت دار به سرمایه پزشکی کشور صدمه می زنند و این ثروت عظیم را از بین می برند.

وی با اشاره برنامه های رسانه ملی، افزود: یک روز در صداوسیما مشاهده می شود که کسی مناظره ای با ادبیات بسیار نامناسب انجام می دهد و درباره ظرفیت های پزشکی صحبت می کند و چند روز بعد در مجلس همین موارد مطرح می شود.

ظفرقندی تاکید کرد: افرادی که به دنبال ضربه زدن به ستون های سلامت مردم هستند، نمی دانند اگر حرمت ها شکست و بی اعتمادی حاکم شد، جایی برای تکیه کردن وجود نخواهد داشت.

در ادامه این مراسم، علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: تمام تلاش دست اندر کاران حوزه سلامت این است که در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزیر به مدعیان کمبود پزشک

پاسخ وزیر به مدعیان کمبود پزشک