مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 15:432019-08-23پزشكي

حوادث ترافیکی؛ از جمله اصلی ترین معضلات جامعه امروز ایران


بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن با محوریت «ایمنی ترافیک و برنامه دهه اقدام برای ایمنی راه ها» که توسط سازمان بهداشت جهانی ارائه شده است، - بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن با محوریت ایمنی ترافیک و برنامه دهه اقدام برای ایمنی راه ها که توسط سازمان بهداشت جهانی ارائه شده است، در تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در آیین آغاز به کار این کنگره از حضور متخصصان 20 کشور جهان در حوزه جامعه ایمن در این کنفرانس خبر داد و گفت: کنفرانس بین المللی جامعه ایمن به عنوان یکی از معتبرترین کنفرانس های بین المللی می تواند نقش تاثیرگذاری در هدف گذاری ها و برنامه ریزی های آینده داشته باشد.

محمد حسین صومی از حوادث ترافیکی به عنوان یکی از اصلی ترین معضلات جامعه امروز ایران نامبرد و گفت: پرداختن به موضوع حوادث ترافیکی در شهر تبریز اولویتی بوده که همه مدیران به آن واقف هستند.

وی با اشاره به نیاز سنجی های علمی انجام گرفته در سطح کشور و تقسیم کار بخشی در این راستا افزود: با توجه به نیاز سنجی که در سطح کشور انجام شد حدود 50 ماموریت برای مناطق مختلف تقسیم شده و مسئولیت مسائل مرتبط به ترافیک بر عهده منطقه ما قرار گرفته است و در این خصوص تلاش خواهیم کرد تا با نگاه علمی و تخصصی در جهت رفع مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث ترافیکی؛ از جمله اصلی ترین معضلات جامعه امروز ایران

حوادث ترافیکی؛ از جمله اصلی ترین معضلات جامعه امروز ایران