مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 ساعت 03:082019-08-21اقتصادي

پرداخت 2000 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستایی


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در سالجاری و در حمایت از اشتغال روستایی 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به کارآفرینان پرداخت می کنیم.

- اصغر نورالله زاده در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین سیاست حمایتی را از بخش تولید داریم یکی از اولویت های پرداخت صندوق در رونق بخشی به این حوزه پرداخت تسهیلات با بهره کم برای رونق کسب و کارهای روستایی است که در همین راستا در سالجاری نیز بیش از گذشته این تسهیلات را پرداخت می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا امسال صندوق کارآفرینی امید 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در حوزه کسب و کار روستایی پرداخت می کند تا از این طریق زمینه اشتغال روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آنها فراهم آید.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید محدودیت منابع بانکی را با توجه به شرایط اقتصادی کشور یادآور شد و گفت: ما سعی داریم با اولویت رونق تولید در مناطق روستایی و شهرهای کمتر توسعه یافته این منابع را در بخش های مختلف پرداخت کنیم تا زمینه رونق اقتصادی فراهم آید.

نورالله زاده دومین سیاست صندوق را در پرداخت تسهیلات مربوط به حوزه جوانان اعلام کرد و افزود: ما در این راستا با وزارت ورزش و جوانان تفاهمنامه ای را به امضا رساندیم تا پرداخت تسهیلات را به ایده های خلاقانه انجام دهیم که در این زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2000 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستایی

پرداخت 2000 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستایی