مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 15:082019-08-21سياسي

پزشکان هرمزگان متعهد به استفاده از کارت خوان در مطب هستند


رییس نظام پزشکی هرمزگان با بیان اینکه با ایجاد هجمه های مختلف علیه پزشکان این مردم هستند که متضرر می شوند، خاطرنشان کرد: همه پزشکان در استان متعهد شده اند که به دستگاه کارت خوان مجهز شوند و افراد در صورت هرگونه تخلفی در این زمینه می توانند شکایت های خود .

- رییس نظام پزشکی هرمزگان با بیان اینکه با ایجاد هجمه های مختلف علیه پزشکان این مردم هستند که متضرر می شوند، خاطرنشان کرد: همه پزشکان در استان متعهد شده اند که به دستگاه کارت خوان مجهز شوند و افراد در صورت هرگونه تخلفی در این زمینه می توانند شکایت های خود را به دادسرای نظام پزشکی اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی جمشیدی در نشست خبری که به مناسبت روز پزشک برگزار شد، اظهار کرد: قانون جدید نظام پزشکی در سال 83 مصوب شد و بر اساس آن حفظ و حمایت از حقوق بیمار بر حفظ و حمایت از حقوق صنفی ارجحیت دارد.

وی افزود: 30 درصد حوزه سلامت در دسترس وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی است و 70 درصد آن به ارگان های دیگر مربوط است.

رییس نظام پزشکی هرمزگان با بیان اینکه سلامت و امنیت دو موضوع مهم و در ارتباط با یکدیگر هستند، تصریح کرد: عدم آگاهی یا توهم داشتن آگاهی آفتی است که در برخی جوامع وجود دارد و رسالت رسانه افزایش آگاهی جامعه به خصوص در حوزه سلامت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان هرمزگان متعهد به استفاده از کارت خوان در مطب هستند

پزشکان هرمزگان متعهد به استفاده از کارت خوان در مطب هستند