مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 10:382019-08-21سياسي

بازیگران «شهرزاد» مجبور به عودت دستمزد می شوند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، مهدی دواتگری حقوقدان امروز در برنامه سلام صبح بخیر حضور یافت و درباره حکم رد مال که در حکم نهایی پرونده هادی رضوی از سرمایه گذاران این سریال مطرح شده بود، - یک حقوقدان در شبکه سه مطرح کرد که اگر ثابت شود بازیگران سریال شهرزاد نسبت به تحصیل نامشروع منابع سریال علم داشته اند باید دستمزد های خود را بازگردانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، مهدی دواتگری حقوقدان امروز در برنامه سلام صبح بخیر حضور یافت و درباره حکم رد مال که در حکم نهایی پرونده هادی رضوی از سرمایه گذاران این سریال مطرح شده بود، توضیحاتی ارائه کرد.

وی در ابتدا در پاسخ به پرسشی درباره اینکه رد مال کدام بخش از سرمایه های رضوی را شامل می شود، بیان کرد: طبق ماده دو قانون اگر مالی یا وجهی به هر نحوی به طریق نامشروع تحصیل شده باشد، فرد علاوه بر رد اصل مال به چند ماه تا دو سال حبس و یا پرداخت دو یا سه برابر مالی که تحصیل شده است محکوم می شود.

اهمیت بحث سوء نیت در دستمزد های بازیگران شهرزاداین حقوقدان اضافه کرد: ما در بحث های قضایی ارکانی داریم وقتی حکم قضایی صادر می شود مثل یک ساختمان که بر ستون هایی استوار است حکم هم چند ستون باید باشد که بر آن سوار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگران «شهرزاد» مجبور به عودت دستمزد می شوند؟

بازیگران «شهرزاد» مجبور به عودت دستمزد می شوند؟