مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 10:282019-08-21دانش

جایزه بین المللی «روانشناس برجسته» به استاد بازنشسته دانشگاه تهران تعلق گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تهران، انجمن روان شناسی آمریکا جایزه روان شناس برجسته بین المللی را به رضا زمانی، - جایزه بین المللی روانشناس برجسته به استاد بازنشسته دانشگاه تهران تعلق گرفت استاد بازنشسته دانشگاه تهران از سوی انجمن روان شناسی آمریکا جایزه روان شناس برجسته بین ‍المللی را دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تهران، انجمن روان شناسی آمریکا جایزه روان شناس برجسته بین المللی را به رضا زمانی، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و رییس انجمن روان شناسی ایران، اعطا کرد.

رضا زمانی، از طرف بخش 52 انجمن روان شناسی آمریکا، به عنوان روان شناس برجسته بین المللی سال انتخاب و در تاریخ 10 آگوست 2019، در همایش سالانه انجمن روان شناسی آمریکا، این جایزه ارزشمند را دریافت کرد.

شایان ذکر است، بخش 52 انجمن روان شناسی آمریکا سالانه به دو نفر از روانشناسان برتر، یک روان شناس از ایالات متحده آمریکا و یک روان شناس غیرآمریکایی، جایزه روان شناس برجسته بین المللی را اهدا می کند که جایزه امسال این انجمن به روان شناس برجسته ایرانی تعلق گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه بین المللی «روانشناس برجسته» به استاد بازنشسته دانشگاه تهران تعلق گرفت

جایزه بین المللی «روانشناس برجسته» به استاد بازنشسته دانشگاه تهران تعلق گرفت