مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 06:482019-08-21سياسي

تمام مراکز علمی کاربردی دولتی تا پایان شهریور منتقل می شوند


رییس دانشگاه علمی کاربردی در خصوص حذف مراکز علمی کاربردی وابسته به دستگاه های دولتی نیز گفت: برخی از این مراکز به بخش خصوصی منتقل شدند و ما بقی نیز تا پایان شهریور منتقل خواهند شد.

- دکتر محمد حسین امید در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان دانشکده خبر بعد از پلمپ این دانشکده از سوی بنیاد مستضعفان اظهار کرد: از مباحث بین دانشکده خبر، سازمان صدا و سیما و بنیاد مستضعفان اطلاعی ندارم چرا که این مسایل نوعی مباحث حقوقی بین این دو مرکز است.

وی در ادامه دانشکده خبر را یکی از مراکز بسیار خوب علمی و کاربردی توصیف کرد و گفت: ما مشتاق هستیم با این دانشکده ادامه همکاری بدهیم و مشکل این مرکز به لحاظ اداری نیز هر چه سریعتر رفع شود و دانشگاه علمی کاربردی هر کمکی که بتواند در این زمینه انجام خواهد داد.

رییس دانشگاه علمی کاربردی یادآور شد: در حال حاضر مذاکراتی بین دانشکده خبر و بنیاد مستضعفان در حال انجام است که امیدواریم به زودی مشکل برطرف شود.

از دوستان بنیاد انتظار می رود فرصت کافی برای رفع این مشکل را به دانشکده خبر اعطا کنند.

دکتر امید در خصوص حذف مراکز علمی کاربردی وابسته به دستگاه های دولتی نیز گفت: برخی از این مراکز به بخش خصوصی منتقل شدند و ما بقی نیز تا پایان شهریور منتقل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مراکز علمی کاربردی دولتی تا پایان شهریور منتقل می شوند

تمام مراکز علمی کاربردی دولتی تا پایان شهریور منتقل می شوند