مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 13:432019-08-19اقتصادي

مردم از برخی سختگیری های غیر ضروری بانک ها گلایه مند هستند


مردم از برخی سختگیری های غیر ضرور بانک ها در ارائه تسهیلات بویژه در زمینه پرداخت وام ازدواج گلایه مند هستند و باید مسئولان شعب در جهت رفع این نارضایتی اقدام کنند.

- مردم از برخی سختگیری های غیر ضروری بانک ها گلایه مند هستند فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: مردم از برخی سختگیری های غیر ضرور بانک ها در ارائه تسهیلات بویژه در زمینه پرداخت وام ازدواج گلایه مند هستند و باید مسئولان شعب در جهت رفع این نارضایتی اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود مرسلپور که در جلسه شورای بانک های شهرستان که با حضور فرمانده انتظامی شهرستان و معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در شرایطی که کشور با جنگ اقتصادی تمام عیار دشمنان مواجه است ، بانک ها و موسسات مالی و پولی می توانند نقش موثری در بهبود اوضاع اقتصادی کشور ایفا کنند.

وی خواستار حمایت ویژه بانک های اسلامشهر از کارآفرینان و تولید کنندگان شهرستان شد و افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی با دریافت تسهیلات می توانند فعالیتشان را در شهرستان توسعه دهند که این امر زمینه ساز تحقق رونق تولید و ایجاد فرصت های شغلی جدید خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسلامشهر در ادامه بر ضرورت تسهیل و تسریع در پرداخت وام ازدواج تاکید کرد و گفت: در حال حاضر شعب بانک ملی جهت پرداخت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از برخی سختگیری های غیر ضروری بانک ها گلایه مند هستند

مردم از برخی سختگیری های غیر ضروری بانک ها گلایه مند هستند