مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 12:582019-08-19اقتصادي

حدود 50 هزار هکتار از اراضی سیل زده خوزستان از کشت جاماندند


رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: حدود 50 هزار هکتار از اراضی کشاورزی که سیل زده بودند به دلیل عدم لایروبی انهار و تسطیح اراضی امکان کشت در آن ها وجود نداشت و کشت نشدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیخسرو چنگلوایی در نشست قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان که امروز 28 مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: همه فرمانداران در بحث پرداخت خسارت ها در بخش کشاورزی کمک کردند تا شرایط مناسبی در این زمینه مهیا شود و شاهد جبران خسارت ها در قالب کمک های بلاعوض و همچنین تسهیلات باشیم.

وی افزود: به احتمال فراوان در هفته آینده آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور به خوزستان سفر می کند تا آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در خصوص جبران خسارت های سیلاب در خوزستان را بررسی کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت خسارت ها در حوزه کشاورزی تصریح کرد: حدود 6 هزار پرونده در بحث خسارت های حوزه کشاورزی تشکیل شده و همه مدارک کشاورزان از آن ها دریافت شده است اما هنوز این پرونده ها در کمیته تخصصی شهرستان ها بررسی و تایید نشده اند.

چنگلوایی ادامه داد: تاریخی که در خصوص تاییدیه کمیته تخصصی شهرستان ها در نظر گرفته شده پایان مردادماه است و بعد از این تاریخ حتی اگر پرونده ای تعریف شود امکان بارگزاری آن در سامانه نخواهد بود و باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 50 هزار هکتار از اراضی سیل زده خوزستان از کشت جاماندند

حدود 50 هزار هکتار از اراضی سیل زده خوزستان از کشت جاماندند