مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 09:482019-08-19سياسي

گزارش ایسنا از اولین جلسه دادگاه گروه جهانبانی در پرونده بانک سرمایه


از متهمان پرونده بانک سرمایه صبح امروز (دوشنبه) در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

- از متهمان پرونده بانک سرمایه صبح امروز (دوشنبه) در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در ابتدای این جلسه قهرمانی نماینده دادستان تهران در قرائت کیفرخواست متهمان اتهامات انها را بشرج زیر اعلام کرد: محمدرضا جهانبانی متهم ردیف اول پرونده فرزند علی و شغل آزاد و بازداشت از تاریخ 6 / 10 / 95 به دلیل عجز از تودیع وثیقه است و در حسابرسی مهارت دارد و اتهام او اخلال در نظام عمده اقتصادی از طریق تحصیل مال نامشروع به میزان 604 میلیارد تومان از بانک سرمایه است و در اخذ تسهیلات مشارکت مدنی داشته و اتهام خیانت در امانت هم متوجه او بوده است.

احمد یوسفی کوپایی متهم ردیف دوم پرونده و بازنشسته و آزاد با قرار وثیقه است و فاقد سابقه کیفری است و اتهام او معاونت در اخلال در نظام اقتصادی در شرکت شکوه نور احسان است.

مالک خداشاهی متهم ردیف سوم و متاهل و آزاد با قرار وثیقه است و اتهام او معاونت در نظام اقتصادی در شرکت شکوه نور احسان است.

حمید فرحانی خواه متهم ردیف چهارم پرونده فرزند شاهرخ بازنشسته و فاقد سابقه محکومیت است و اتهام او معاونت در نظام اقتصادی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از اولین جلسه دادگاه گروه جهانبانی در پرونده بانک سرمایه

گزارش ایسنا از اولین جلسه دادگاه گروه جهانبانی در پرونده بانک سرمایه