مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 09:132019-08-19پزشكي

حریرچی: حال سلامت تهران خوب نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت در مراسم تفاهم نامه شرکت شهر سالم شهرداری و سازمان نظام پزشکی اظهار داشت: - معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه حال سلامت تهران خوب نیست، گفت: برخی از مراکز غیردولتی و خصوصی مانند بانک ها با ارائه دستمزد بالا و سرانه بیمه تکمیلی چند برابر بیمه پایه به صورت غیرقانونی پزشک جذب می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت در مراسم تفاهم نامه شرکت شهر سالم شهرداری و سازمان نظام پزشکی اظهار داشت: در تعریف کل نظام سلامت با توجه به تعهد و هدف گیری های انجام شده تا سال 1404 باید به پویش همگانی سلامت برسیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم به عنوان یک کشور پیشرو به این مسئله دست یابیم گفت: پوشش همگانی سلامت شامل توجه به 5 موضوع ارتقاء سلامت، پیشگیری، درمان، توانبخشی و زندگی قبل از مرگ و طب تسکینی است.

وی بیان داشت: اگر بدون تبعیض اقتصادی بتوانیم این 5 خدمت را ارائه کنیم و مردم بدون سختی مالی بتوانند به آن دست یابند موفق شده ایم که به پوشش همگانی سلامت دست پیدا کنیم.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه حال سلامت تهران و شهر های اطراف آن خوب نیست گفت: این آمار در مقایسه با شهر های دیگر است و در زمینه عادلانه کردن خدمات در حوزه سلامت نقص جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریرچی: حال سلامت تهران خوب نیست

حریرچی: حال سلامت تهران خوب نیست