مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 10:482019-08-18اقتصادي

باز هم کلاهبرداری در قالب پیش فروش خودرو در گلستان


در حالی که هنوز پرونده لیزینگ خودرو معروف به پرهام آزادشهر در دادگستری گرگان باز است، تعدادی از مردم این شهر با اعتماد نابجا، دوباره راه قربانیان پرونده پرهام را رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رییس کل دادگستری گلستان در تشریح جزییات یک پرونده کلاهبرداری دو میلیاردی در قالب پیش فروش خودرو، گفت: فرد بازداشت شده ادعا کرده بود به واسطه ارتباطاتی که با شرکت های خودروساز دارد می تواند انواع خودروها را بدون انتظار و یا ثبت نام در سایت، 60 روزه به متقاضیان تحویل دهد.

هادی هاشمیان افزود: تعدادی از مردم هم فریب وعده های این فرد را خوردند و مبالغی بین 10 میلیون تا 250 میلیون تومان به امید ماشین دار شدن به این فرد پول پرداخت کردند.

وی ادامه داد: تعدادی از شاکیان خودروهای مدل پایین خود را به اضافه مبلغی پول به امید دریافت خودرو صفر به این فرد تحویل داده بودند و برخی هم به جای درخواست خودرو، مبالغی در اختیار وی گذاشته بودند تا با پول آن ها، خودرو خرید و فروش کند و سود حاصل را به آنان بپردازد.

هاشمیان با اشاره به این که فرد بازداشت شده از اواخر سال گذشته کارش را شروع کرده بود گفت: شمار شاکیان این پرونده از 30 نفر در روز پنجشنبه، به 100 نفر رسید و پیش بینی می کنیم این تعداد بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم کلاهبرداری در قالب پیش فروش خودرو در گلستان

باز هم کلاهبرداری در قالب پیش فروش خودرو در گلستان