مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 09:482019-08-18سياسي

جزیره کیش در حوزه نوآوری می تواند ویترینی برای کشور باشد


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به این که این صندوق تسهیلات برای خرید یا رهن محل استقرار شرکت های دانش بنیان را فراهم می کند، گفت: جزیره کیش در حمل و نقل هوشمند پیشرو بوده و در حوزه نوآوری می تواند ویترینی برای کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی وحدت در آیین تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان منطقه آزاد کیش که امروز در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به این که صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه های مختلف تسهیلات مورد نیاز شرکت های دانش بنیان را در اختیار آنها قرار می دهد، اظهار کرد: یک نیاز این شرکت ها بحث استقرار آنها یا در اختیار قرار دادن دفتری به عنوان محل کار یا کارگاه مورد نیاز آنهاست که در این خصوص زمینه استقرار شرکت ها را تسهیل کرده و تسهیلاتی برای خرید دفاتر، کارگاه یا رهن آنها فراهم کرده ایم.

وی افزود: طبیعتا حاکمیت سیاست هایی در این زمینه دارد از جمله آن که اگر شرکت ها در کنار هم باشند، اثربخشی بیشتری خواهند داشت یا چنان چه در نواحی نوآوری قرار گیرند، بافت شهری اصلاح خواهد شد.

همچنین استقرار در پارک ها برای شرکت ها اولویت دارد که به منظور اعمال این سیاست ها موارد تشویقی در نظر گرفته ایم که البته شرکت ها مجبور به رعایت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیره کیش در حوزه نوآوری می تواند ویترینی برای کشور باشد

جزیره کیش در حوزه نوآوری می تواند ویترینی برای کشور باشد