مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 17:482019-08-17پزشكي

مردم فقط موقع بیماری به پزشک مراجعه می کنند


رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی تاکید کرد: متاسفانه بحث پیشگیری در جامعه ما مورد غفلت واقع شده است و مردم فقط به هنگام بیماری به پزشکان مراجعه می کنند، - از این رو سازمان جهاد دانشگاهی در حوزه پیشگیری و ارتقاء سلامت مردم پیشگام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جعفر محسنی در مراسم آغاز به کار کلینیک پیشگیری و ارتقاء سلامت سازمان جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: با توجه به تغییر سبک زندگی و افزایش بیماری های متابولیک مانند بیماری های قلبی عروقی و انواع سرطان ها که در کشور ما نیز شیوع بالایی دارند، توجه به حوزه پیشگیری بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت های مختلف مراکز درمانی سازمان جهاد دانشگاهی استان در حوزه های متعدد، گفت: به منظور پیشگیری از ابتلا به سرطان های شایع و ارتقاء سلامت شهروندان و هم استانی ها این نهاد مصمم شد بر روی سرطان های شایع به ویژه سرطان سینه که شایع ترین نوع سرطان در زنان است، متمرکز شود.

محسنی با تاکید بر امکانات تشخیصی بالا در مراکز درمانی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی ادامه داد: تشخیص ها در این مرکز پیشگیری با پروتکل های به روز همخوانی داشته و وجود دستگاه NGS در این مرکز و همکاری پزشکان و متخصصان نام آشنا از جمله ویژگی های خاص آن به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فقط موقع بیماری به پزشک مراجعه می کنند

مردم فقط موقع بیماری به پزشک مراجعه می کنند