مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مرداد 1398 ساعت 12:432019-08-14سياسي

تمامی موکب های اربعین برای شناسایی و فعالیت باید دارای مجوز باشند


معاون امور هماهنگی زائرین استانداری قم، گفت: استقبال از زائرین اربعین وظیفه همه دستگاه های متولی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یونس عالی پور در سومین جلسه ستاد اربعین که در سالن امام رضا(ع) برگزارشد، گفت: تمامی موکب های اربعین برای شناسایی و فعالیت باید دارای مجوز باشند تا همکاری و خدمت رسانی مناسب از تمامی دستگاه های استان با آنان صورت گیرد.

وی عنوان کرد: امسال در نظر داریم از طرف استانداری برای موکب ها و موکب داران کارت های شناسایی صادر کنیم تا کارهای نظارتی و امنیتی با دقت بالایی انجام شود، در پایان مراسم اربعین خدمات دستگاه ها به موکب ها مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت کم کاری برخورد خواهد شد.

عالی پور بیان کرد: با بررسی های صورت گرفته مقرر شد امسال زائرین خارجی که برای شرکت در راهپیمایی اربعین از ایران و شهرقم که شهری زیارتی است عبور می کنند، در مسجد مقدس جمکران اسکان داده شوند زیرا زیرساخت ها و بسترهای مناسب تری در مسجد جمکران وجود دارد، در صورت ضرورت مکان های دیگری نیز اختصاص خواهیم داد.

ثبت نام در سامانه سماح ضروری است معاون امور هماهنگی زائرین استانداری گفت: تمام زائرین باید در سایت سامانه سماح ثبت نام کنند، کنترل ثبت نام در سامانه سماح برای تمامی زائرین در مرزهای خروجی کشور انجام می شود، پوشش بیمه ای و پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی موکب های اربعین برای شناسایی و فعالیت باید دارای مجوز باشند

تمامی موکب های اربعین برای شناسایی و فعالیت باید دارای مجوز باشند