مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مرداد 1398 ساعت 12:032019-08-13سياسي

روابط و همکاری های تهران - باکو دوستانه، برادرانه و روبه گسترش است


رییس جمهور روابط ایران و جمهوری آذربایجان را دوستانه، برادرانه و رو به گسترش دانست و بر ضرورت تلاش مسئولان دو کشور در راستای توسعه مناسبات و همکاری های همه جانبه تهران - باکو تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در تماس تلفنی الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان، با تبریک متقابل عید سعید قربان به دولت و ملت جمهوری آذربایجان، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد روند پیشرفت مثبت در همکاری های فی مابین با تلاش مسئولان دو کشور هستیم.

رییس جمهور سفر متقابل مسئولان و وزرای ایران و جمهوری آذربایجان به دو کشور را دارای نتایج تاثیرگذار در توسعه روابط و همکاری ها برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با تلاش و اهتمام بیشتر مسئولان شاهد تسریع در به ثمر رسیدن توافقات و همکاری های متقابل باشیم.

روحانی خاطرنشان کرد: جمهوری آذربایجان همواره کشور دوست و برادر ایران بوده و مطمئنا این دوستی و برادری میان دوملت بیش از پیش گسترش خواهد یافت.

الهام علی اف نیز در این تماس تلفنی با تبریک عید سعید قربان به دولت و ملت ایران، گفت: روابط و همکاری های ایران و جمهوری آذربایجان روبه توسعه و گسترش است و این ثمره تلاش، اهتمام و روابط مستمر و صمیمانه مسئولان در تهران و باکو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط و همکاری های تهران - باکو دوستانه، برادرانه و روبه گسترش است

روابط و همکاری های تهران - باکو دوستانه، برادرانه و روبه گسترش است