مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مرداد 1398 ساعت 12:082019-08-12سياسي

سخنگوی دولت هدایت شورای اطلاع رسانی دولت را عهده دار شد


هیئت دولت در راستای هماهنگی در زمینه اطلاع رسانی و اعلام هماهنگ مواضع و نظرات هیئت دولت به مردم، آیین نامه «چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیئت دولت و تشکیل شورای اطلاع رسانی دولت» را اصلاح کرد.

- هیئت دولت در راستای هماهنگی در زمینه اطلاع رسانی و اعلام هماهنگ مواضع و نظرات هیئت دولت به مردم، آیین نامه چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیئت دولت و تشکیل شورای اطلاع رسانی دولت را اصلاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مطابق این تصمیم که در جلسه روز یکشنبه 13 مرداد 1398 هیئت وزرا اتخاذ شد، سخنگوی دولت به عنوان رییس شورای اطلاع رسانی دولت می تواند در کلیه جلسات هیئت دولت و سایر شوراها و ستادهایی که به ریاست رییس جمهوری یا معاون اول رییس جمهوری تشکیل می گردد، حضور یابد.

هم چنین، رییس شورا می تواند از دستگاه های اجرایی و سایر اشخاص صاحب نظر حسب مورد برای شرکت در جلسه شورا دعوت کند.

بر اساس این آیین نامه، سخنگوی هیئت دولت به عنوان رییس شورا، دبیر هیات دولت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یا یکی از معاونان وی، وزیر اطلاعات یا یکی از معاونان وی، وزیر امور خارجه یا یکی از معاونان وی، وزیر کشور یا یکی از معاونان وی، رییس سازمان برنامه و بودجه یا یکی از معاونان وی، رییس سازمان صدا و سیما یا یکی از معاونان وی، معاون امور مجلس رییس جمهوری یا یکی از مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت هدایت شورای اطلاع رسانی دولت را عهده دار شد

سخنگوی دولت هدایت شورای اطلاع رسانی دولت را عهده دار شد