مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مرداد 1398 ساعت 14:232019-08-04ورزشي

افتخارآفرینی تیم ملی والیبال جوانان در سایه حمایت بانک گردشگری


تیم ملی والیبال جوانان ایران در حالی به عنوان قهرمانی جوانان جهان دست یافت که بانک گردشگری حامی مالی جوانان افتخارآفرین کشورمان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک گردشگری ، تیم ملی والیبال جوانان ایران با کسب عنوان قهرمانی جوانان جهان افتخار بزرگی را برای ایران اسلامی رقم زد و این عنوان در حالی به دست آمد که تیم ملی والیبال جوانان ایران، بانک گردشگری را به عنوان حامی در کنار خود داشت.

حضور موفق در دنیای ورزش با ابعاد قهرمانی و حرفه ای در ورزشی همچون والیبال، در گرو برگزاری اردوهای مستمر تمرینی و استخدام مربیان مجرب و برنامه ریزی های جامع برای سفر و اقامت و … اعضای تیم است و اجرا و مدیریت این امور بدون پشتیبانی مالی اسپانسرهای قدرتمند امکان پذیر نیست.

تیم های ملی والیبال ایران سال هاست با برنامه ریزی اصولی در مسیر موفقیت گام برمی دارند و با پیروزی های خود، به اقشار گوناگون مردم ایران روحیه نشاط و غرور ملی می بخشند.

بانک گردشگری نیز بر اساس سیاست های کلی حاکم بر این بانک در جهت ارتقاء روحیه مردم ایران اسلامی و به منظور ایفای مسئولیت های اجتماعی، حمایت از کلیه تیم های ملی والیبال ایران را عهده دار شده است.

حمایت بانک گردشگری از تیم های ملی والیبال به بازیکنان و کادر فنی و مدیران ین تیم ها امکان می دهد فارغ از دغدغه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی تیم ملی والیبال جوانان در سایه حمایت بانک گردشگری

افتخارآفرینی تیم ملی والیبال جوانان در سایه حمایت بانک گردشگری