مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 08:592019-07-24فرهنگي

آخرین تغییرات در سریال پایتخت؛ بابا پنجعلی می رود، بهبود بازمی‎گردد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، الهام غفوری تهیه کننده سریال پایتخت در گفتگوی تلفنی با برنامه سلام صبح بخیر که صبح امروز دوم مرداد ماه از شبکه سوم سیما پخش شد از فصل جدید این سریال گفت و در توضیحاتی درباره بازگشت مهران احمدی به فصل ششم بیان کرد: - آخرین تغییرات در سریال پایتخت؛ بابا پنجعلی می رود، بهبود بازمی‎گردد الهام غفوری از خداحافظی یکی از کاراکتر های سریال پایتخت و همچنین بازگشت کاراکتر دیگر این سریال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، الهام غفوری تهیه کننده سریال پایتخت در گفتگوی تلفنی با برنامه سلام صبح بخیر که صبح امروز دوم مرداد ماه از شبکه سوم سیما پخش شد از فصل جدید این سریال گفت و در توضیحاتی درباره بازگشت مهران احمدی به فصل ششم بیان کرد: من خبر بازگشت مهران احمدی را تایید می کنم.

در مجموعه جدید پایتخت 2 اتفاق افتاد یکی حذف باباپنجعلی و دیگری اضافه شدن بهبود است که موقعیت های کمیکی را رقم می زد که برای تنابنده جذاب بود و مدتی روی این تغییرات فکر می کرد.

وی اضافه کرد: تنابنده در نهایت به این نتیجه رسید که برای فصل ششم کاراکتر باباپنجعلی از سریال خداحافظی کند و براساس نیاز قصه بهبود با بازی مهران احمدی باز گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تغییرات در سریال پایتخت؛ بابا پنجعلی می رود، بهبود بازمی‎گردد

آخرین تغییرات در سریال پایتخت؛ بابا پنجعلی می رود، بهبود بازمی‎گردد