مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 08:142019-07-24دانش

همه آنچه باید درباره رشته «مهندسی برق» بدانید / از گرایش ها تا بازار کار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو؛ تعداد آزمون های سرنوشت ساز زندگی کم نیست، انسان ها معمولا در طول زندگی خود امتحانات و فراز و نشیب های زیادی را پشت سر می گذارند و یکی از این امتحانات مهم در دوران نوجوانی است، - همه آنچه باید درباره رشته مهندسی برق بدانید / از گرایش ها تا بازار کار نزدیک شدن به ایام اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری 98 و دغدغه داوطلبان برای انتخاب رشته باعث شد تا برخی از رشته های دانشگاهی مطرح و آینده ساز را معرفی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو؛ تعداد آزمون های سرنوشت ساز زندگی کم نیست، انسان ها معمولا در طول زندگی خود امتحانات و فراز و نشیب های زیادی را پشت سر می گذارند و یکی از این امتحانات مهم در دوران نوجوانی است، آزمونی به اسم کنکور! آزمونی پردغدغه که دانش آموزان برای موفقیت در آن، شبانه روز تلاش می کنند.

در حقیقت داوطلبان کنکور سراسری برای ساخت آینده ای روشن هدف گذاری بلندمدتی را انجام می دهند و به امید یافتن شغل و تامین زندگی خود، رشته دانشگاهی مناسبی را انتخاب می کنند.

با توجه به نزدیک شدن به روز های اعلام نتایج اولیه کنکور 98 و شروع انتخاب رشته داوطلبان قصد داریم تعدادی از رشته های دانشگاهی مهم و پرتقاضا را به گونه ای معرفی کنیم که هر داوطلب با آگاهی کامل بتواند رشته تحصیلی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه آنچه باید درباره رشته «مهندسی برق» بدانید / از گرایش ها تا بازار کار

همه آنچه باید درباره رشته «مهندسی برق» بدانید / از گرایش ها تا بازار کار