مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 03:182019-07-23اقتصادي

وقتی آپارتمان 150 میلیونی سنندج به 450 میلیون می رسد...


قیمت مسکن و اجاره در سنندج به عنوان مرکز استان کردستان مثل سایر شهرهای ایران نوسان شدیدی را طی یک سال گذشته تجربه کرده که نتیجه اش شده مهاجرت برخی اجاره نشینان شهر به حاشیه آن و یا شهرهای دیگر استان و خریدارانی که حداقل از خرید در شرایط نامطمئن و پرنوسان .

- قیمت مسکن و اجاره در سنندج به عنوان مرکز استان کردستان مثل سایر شهرهای ایران نوسان شدیدی را طی یک سال گذشته تجربه کرده که نتیجه اش شده مهاجرت برخی اجاره نشینان شهر به حاشیه آن و یا شهرهای دیگر استان و خریدارانی که حداقل از خرید در شرایط نامطمئن و پرنوسان منصرف شده اند و فعلا دست نگهداشته اند.

افزایش ناگهانی عوامل ساخت ساختمان و نیز تعیین قیمت به دل به خواه مالکان و دلالان نون به نرخ روز خود سبب شده بازار مسکن کردستان پس از التهاب چند ماهه به خواب عمیق فرو رفته است.

در شهرستان سنندج بیش از 1200 مشاور املاک وجود دارد که از این تعداد بیش از 500 مورد غیرفعال هستند که شاید رونق بازار مسکن را به شما یادآور کند اما به گفته برخی نمایندگان این اتحادیه بعضی از روزها تنها یک مبایعه نامه در شهرستان ثبت می شود که نشان از رکود می دهد.

رکود بازار مسکن موجب شده قیمت ها از ابتدای سال حدود 30 درصد کاهش پیدا کند اما این موضوع هم سبب نشده که عطش برخی صاحبخانه ها بکاهد و باز هم روند صعودی افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی آپارتمان 150 میلیونی سنندج به 450 میلیون می رسد...

وقتی آپارتمان 150 میلیونی سنندج به 450 میلیون می رسد...