مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 23:132019-07-23اقتصادي

متکدیان در پاکستان به طور حرفه ای و تعمدی فلج می شوند


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر عنوان کرد: کودکان متکدی در پاکستان به طور حرفه ای فلج شده و به مشتریان فروخته می شوند؛ آنها بچه را در پاکستان تعمدا علیل می کنند و ما نیز بازار آنان را با پول دادن تامین می کنیم.

- این مساله باعث می شود افرادی به عنوان سرمایه گذاری به این موضوع نگاه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه بوشهر، عباس برزگرزاده در نشست با رسانه ها گفت: پدیده ای که امروز به عنوان کودکان کار در شمال استان تا جنوب استان دیده می شود، عارضه امروزد جامعه ما است که در این خصوص نیاز به کمک و حمایت رسانه ها احساس می شود.

وی با بیان اینکه حوزه اجتماعی موضوعات و مسائل بسیار گسترده ای دارد، افزود: از لحاظ نسبت کودکان کار وضعیت استان بوشهر در کشور شرایط وخیمی نیست اما این نمی تواند دلیلی برای بی توجهی نسبت به این پدیده باشد.

این مسئول اظهار کرد: بر اساس آخرین رصد انجام شده در اداره کل بهزیستی بالغ بر 85 درصد کسانی که بر سر چهارراه ها و میادین به فروش گل و پاک کردن شیشه ماشین مشغولند کودکان افغان هستند.

فرهنگ افغان ها ایجاب می کند که بچه باید کار کند، چه خانواده او فقیر باشند و چه پولدار! و موضوع دوم تکدی گری است که این افراد(متکدیان) اغلب پاکستانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکدیان در پاکستان به طور حرفه ای و تعمدی فلج می شوند

متکدیان در پاکستان به طور حرفه ای و تعمدی فلج می شوند