مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 18:032019-07-23اقتصادي

فرونشست های البرز در دستور کار وزارت راه قرار گرفت


وزیر راه و شهرسازی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مربوط به نشست زمین در استان البرز گفت: وزارت راه مطالعاتی را در این زمینه انجام داده و می تواند عملیات ویژه ای در خصوص فرونشست در البرز انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز که امروز سه شنبه در استانداری البرز برگزار شد گفت: در مجموع هشت هزار میلیارد تومان پروژه زیرساختی راه و راه آهن در البرز وجود دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به قطار گلشهر-هشتگرد، ادامه همت، تهران-شمال و کنارگذر جنوبی تهران اشاره کرد.

وی با بیان اینکه پروژه های در دست اقدام پیشرفت خوبی داشته و امسال می تواند به اتمام برسد افزود: مسیر هشتگرد طالقان هم تا آخر تابستان به بهره برداری خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشکلات فرودگاه پیام و تعلیق پروازهای مسافری آن اعلام کرد: برای اینکه مشکل این فرودگاه حل شود به مصوبه هیئت دولت نیاز است که امیدوارم از این شکل خارج شود، در خصوص بحث باربری هم برای جان گرفتن آن اقدامات لازم انجام خواهد شد.

اسلامی در ادامه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مربوط به فرونشست زمین در البرز اشاره و اعلام کرد: وزارت راه مطالعاتی را در این زمینه انجام داده و می تواند عملیات ویژه ای در خصوص فرونشست در البرز انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست های البرز در دستور کار وزارت راه قرار گرفت

فرونشست های البرز در دستور کار وزارت راه قرار گرفت