مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 16:132019-07-23پزشكي

توصیه جدید به میلیون ها مصرف کننده آسپرین


متخصصان هاروارد در یک مطالعه جدید هشدار داده اند میلیون ها نفری که برای پیشگیری از حملات قلبی آسپرین مصرف می کنند باید در مصرف این دارو تجدیدنظر کنند.

- عکس تزیینی است متخصصان هاروارد در یک مطالعه جدید هشدار داده اند میلیون ها نفری که برای پیشگیری از حملات قلبی آسپرین مصرف می کنند باید در مصرف این دارو تجدیدنظر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصرف روزانه آسپرین با دوز پایین برای افرادی که تجربه حمله قلبی یا سکته مغزی داشته یا به ناراحتی های قلبی مبتلا هستند، توصیه می شود اما این توصیه برای افراد سالم قابل تایید نیست.

دستورالعمل های منتشر شده در سال جاری میلادی (2019) استفاده مرتب از آسپرین را برای سالمندانی که به بیماری های قلبی مبتلا نبوده ممنوع کرده و اعلام شده که مصرف این دارو تنها برای افراد جوان تری توصیه می شود که تحت نظر پزشک آن ها را مصرف کنند.

این در حالی است که در سال 2017 تنها در ایالت متحده آمریکا 29 میلیون فرد 40 سال به بالا بدون هیچ گونه سابقه بیماری قلبی به طور روزانه آسپرین مصرف کرده و از این میان حدود 6.

6 میلیون نفر به طور خودسرانه و بدون توصیه یا مشورت با پزشک این دارو را استفاده می کنند.

هم چنین حدود نیمی از سالمندان بالای 70 سالی که آسپرین را به طور روزانه به منظور پیشگیری از حملات قلبی مصرف می کنند به هیچ نوع بیماری قلبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه جدید به میلیون ها مصرف کننده آسپرین

توصیه جدید به میلیون ها مصرف کننده آسپرین