مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 12:332019-07-23اقتصادي

بانک ها اگر دیجیتالی نشوند، دهه هفتادی و هشتادی ها را از دست می دهند!


معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد تاکید کرد: اگر بانک ها به سمت بانکداری دیجیتال نروند، مشتریان خود را در تمامی نسل ها مخصوصاً در میان نسل زد (دهه هفتاد و هشتاد) از دست خواهند داد.

- بانک ها اگر دیجیتالی نشوند، دهه هفتادی و هشتادی ها را از دست می دهند! معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد تاکید کرد: اگر بانک ها به سمت بانکداری دیجیتال نروند، مشتریان خود را در تمامی نسل ها مخصوصاً در میان نسل زد (دهه هفتاد و هشتاد) از دست خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس معمارنژاد امروز (یکم مرداد) در نشست تخصصی بانکداری دیجیتال که در نمایشگاه الکامپ برگزار شد، بانکداری دیجیتال را دیجیتالی کردن تمام فعالیت ها و برنامه های بانکداری در تمامی حوزه های بانکی اعم از کسب وکار، فرآیندها، فناوری، مشتریان و نیروی انسانی معرفی کرد.

وی با بیان اینکه در بانکداری دیجیتال پایه کار شناخت رفتار مشتری و نیاز او بر اساس تراکنش های عملیاتی دریافت و پرداخت است، افزود: در این سیستم، محصول و شعبه اهمیت خود را از دست می دهد و تنها مشتری محوری ملاک عمل قرار می گیرد.

معمارنژاد تصریح کرد: در بانکداری دیجیتال برای هر مشتری و مطابق با رفتار او، محصولات و خدمات خاص و منحصربه فردی در نظر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها اگر دیجیتالی نشوند، دهه هفتادی و هشتادی ها را از دست می دهند!

بانک ها اگر دیجیتالی نشوند، دهه هفتادی و هشتادی ها را از دست می دهند!