مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 10:092019-07-23سياسي

گزارش مالی سال 93 شهرداری دردسرساز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید فراهانی در صحن یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران درباره گزارش مدیریتی حسابرسی صورت مالی سال 93، - عضو شورای شهر تهران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازحسابرسی صورت های مالی 93 شهرداری تهران گفت: گزارشاتی که توسط یک مؤسسه در این زمینه انجام شد با تخلف همراه بوده و باید از سوی رییس شورا به دستگاه قضایی ارسال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید فراهانی در صحن یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران درباره گزارش مدیریتی حسابرسی صورت مالی سال 93، اظهار داشت: بر اساس بند ج ماده 44 آیین نامه شهرداری و بند 30 ماده 77 قانون شورای اسلامی کشور رسیدگی نهایی حساب های شهری به وسیله شورای شهر از طریق بررسی گزارش های مالی و گزارش های مذکور اعلام می شود.

وی افزود:از این طریق موارد نقص و تخلف به شهردار اعلام و پیگیری های لازم برای مقررات قانونی صورت خواهد گرفت.

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: حسابرسی از شهرداری در سال 93 توسط مؤسسه حسابرسی بهورزان حساب انجام شده که این مؤسسه حسابرسی صورت های مالی سال 93 شهرداری تهران را در اردیبهشت ماه طی نامه ای به شورای شهر ارائه کرد.

وی بیان داشت: پس از دریافت این گزارش در کمیته بودجه شورا با استفاده از ظرفیت کارشناسان این گزارش را که بیش از 700 صفحه بود برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش مالی سال 93 شهرداری دردسرساز شد

گزارش مالی سال 93 شهرداری دردسرساز شد