مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 09:442019-07-23دانش

مهلت اعتراض به سوالات آزمون ارشد پزشکی امروز یکم مرداد پایان می پذیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 98 که نسبت به سوالات این آزمون اعتراض دارند برای دریافت فرم اعتراض و ارسال آن تنها تا ساعت 12 ظهر امروز سه شنبه یکم مرداد ماه می توانند با مراجعه به مرکز سنجش آموزش پزشکی .

- داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 98 تنها تا ساعت 12 ظهر امروز اول مردادماه فرصت دارند برای دریافت فرم اعتراض به سوالات به مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 98 که نسبت به سوالات این آزمون اعتراض دارند برای دریافت فرم اعتراض و ارسال آن تنها تا ساعت 12 ظهر امروز سه شنبه یکم مرداد ماه می توانند با مراجعه به مرکز سنجش آموزش پزشکی جهت ارسال اعتراض خود اقدام کنند.

داوطلبان می توانند از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به اعتراض خود اقدام کنند.

اعتراضاتی که بعد از این تاریخ ارسال شود قابل بررسی و رسیدگی نخواهد بود.

آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم پزشکی سال 98 که به دلیل وقوع سیل در برخی مناطق کشور به تعویق افتاد، در 11 مجموعه و 42 رشته در نوبت صبح و عصر روز های پنجشنبه و جمعه 27 و 28 تیرماه 98 در شهر های اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت اعتراض به سوالات آزمون ارشد پزشکی امروز یکم مرداد پایان می پذیرد

مهلت اعتراض به سوالات آزمون ارشد پزشکی امروز یکم مرداد پایان می پذیرد