مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 09:282019-07-23اجتماعي

چند نکته درباره هدایت تحصیلی


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ضمن تشریح فرایند هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهمی اظهار کرد: متاسفانه برخی خانواده ها فرزندانشان را به سمت رشته تجربی سوق می دهند و همه ساله شاهد حضور بیش از 600 هزار داوطلب تجربی در کنکور سراسری هستیم در حالی .

- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ضمن تشریح فرایند هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهمی اظهار کرد: متاسفانه برخی خانواده ها فرزندانشان را به سمت رشته تجربی سوق می دهند و همه ساله شاهد حضور بیش از 600 هزار داوطلب تجربی در کنکور سراسری هستیم در حالی که شاید 15 هزار نفر آنها وارد رشته های خوب و در آینده شغل خوبی بشوند.

علیرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرایند هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم اظهار کرد: فرایند هدایت تحصیلی از 16 تیرماه آغاز و برگه های هدایت تحصیلی صادر شد.

وی افزود: تا کنون بیش از 740 منطقه آموزش و پرورش برگه های هدایت تحصیلی دانش آموزان خود را صادر کرده اند و تنها چند منطقه دچار مشکل بودند که پیگیر حل آن هستیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فرآیند هدایت تحصیلی همانند سال گذشته است گفت: به عنوان مثال رشته های ریاضی و علوم انسانی برای هر کسی که نمرات و شرایط لازم را کسب کرده باشد در اولویت الف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نکته درباره هدایت تحصیلی

چند نکته درباره هدایت تحصیلی