مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 06:432019-07-23سياسي

افزایش اختیارات دانشکده های بزرگ دانشگاه تربیت مدرس


رییس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به تغییرات ساختاری آینده این دانشگاه گفت: بر این اساس اکثریت قریب به اتفاق امور جاری به پردیس ها یا دانشکده های بزرگ تفویض اختیار می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدتقی احمدی ضمن اعلام این مطلب، اظهار کرد: پروژه اصلاح ساختار دانشگاه بر اساس الزامات طرح تحول راهبردی و همچنین ویژگی های خاص دانشگاه تربیت مدرس (دانشگاه تحصیلات تکمیلی، دانشگاه جامع پژوهشی – نوآوری) کلید خورد و در ساختار جدید، اصلاحات بی سابقه ای پیشنهاد شد.

از جمله این اصلاحات، ایجاد معاونت علمی- نوآوری است که امور مربوط به آموزش، پژوهش و فناوری در دانشگاه را هدایت می کند.

همزمان با این تغییر در حوزه ستاد، اکثریت قریب به اتفاق امور جاری به پردیس ها یا دانشکده های بزرگ تفویض اختیار می شود و در ستاد سیاست گذاری ها، تدوین استانداردها، نظارت بر اجرا و ارزیابی عملکرد پردیس ها و دانشکده های بزرگ صورت می گیرد.

وی افزود: در درون هر دانشکده بزرگ نیز دانشکده ها و بخش های تخصصی و گروه هایی پیش بین شده که دارای اختیارات جامع در حوزه های برنامه ریزی و مالی- اداری هستند.

همچنین هر دانشکده بزرگ از نظر ساختار از انعطاف پذیری وسیعی برخوردار خواهد بود تا بنا به طبیعت و شرایط خاص رشته های خود، ساختار نهایی زیرمجموعه ها را سامان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اختیارات دانشکده های بزرگ دانشگاه تربیت مدرس

افزایش اختیارات دانشکده های بزرگ دانشگاه تربیت مدرس