مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 01:192019-07-22سياسي

دانشگاهیان بیانیه گام دوم رهبر انقلاب را به گفتمان عمومی جامعه تبدیل کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، محمدصادق نبایی در پاسخ به این سوال که مقام معظم رهبری بهمن ماه سال گذشته در بیانیه ای به عنوان گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران به تبیین دستاوردهای شگرف 40 سال گذشته پرداخته و توصیه هایی اساسی به منظور جهاد بزرگ .

- دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب با تاکید بر اینکه دانشگاهیان بیانیه گام دوم رهبر انقلاب را به گفتمان عمومی جامعه تبدیل کنند، گفت: بیانیه گام دوم در دانشگاه ها نباید به صورت تشریفاتی صرفا جهت رفع تکلیف برای واحدها، نها و تشکل ها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، محمدصادق نبایی در پاسخ به این سوال که مقام معظم رهبری بهمن ماه سال گذشته در بیانیه ای به عنوان گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران به تبیین دستاوردهای شگرف 40 سال گذشته پرداخته و توصیه هایی اساسی به منظور جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ ارائه فرموده اند.

در این راستا دانشگاهیان در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب چه نقش اساسی می توانند، داشته باشند، اظهار داشت: برای ساختن ایران اسلامی در راستای بیانیه مقام معظم رهبری قشر دانشگاهی که از بخش های مختلف همچون نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونت فرهنگی دانشگاه ها و تشکل های دانشجویی تشکیل شده باید ابتداً از حالت برگزاری برنامه های روت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان بیانیه گام دوم رهبر انقلاب را به گفتمان عمومی جامعه تبدیل کنند

دانشگاهیان بیانیه گام دوم رهبر انقلاب را به گفتمان عمومی جامعه تبدیل کنند