مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 21:182019-07-22اقتصادي

وزیر کشور: بیت کوین فعلا غیرقانونی است


وزیر کشور درباره فعالیت در حوزه بیت کوین در ایران گفت: مقرر شده بود وزارت امور اقتصاد و دارایی دستورالعملی تهیه کند تا متناسب با آن دستورالعمل، - مجوز فعالیت داده شود و تا زمانی که آن دستورالعمل تهیه نشده، از نظر ما غیرقانونی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه سی امین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با اشاره به اینکه گزارش پیگیری های مصوبات جلسات پیشین، در هر جلسه ستاد انجام می شود، اظهار کرد: در این زمینه، همکاری و هماهنگی خوبی میان دستگاه ها وجود دارد.

وی افزود: در این جلسه، مسئله گمرک ها به عنوان یکی از موضوعات مورد نگرانی همه اعضا در بحث ترخیص کالاهای موجود مجددا مورد بررسی قرار گرفت.

نمایندگان این نهاد نیز توضیحات خود را ارائه کردند و مقرر شد جلساتی با هماهنگی دستگاه های معین گذاشته شود و ان شاءالله اطلاعات و آمار دقیقی داده شود تا کالاهایی که در معرض آسیب هستند با اولویت ترخیص شود.

وی ضمن اشاره به بررسی مجدد موضوع بیت کوین در سی امین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: گزارشی در این خصوص ارائه شد و اطلاعات اساسی این حوزه جمع آوری شده است.

پیش تر این مقرر شده بود وزارت امور اقتصاد و دارایی دستورالعملی تهیه کند تا متناسب با آن دستورالعمل، مجوز فعالیت داده شود و تا زمانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: بیت کوین فعلا غیرقانونی است

وزیر کشور: بیت کوین فعلا غیرقانونی است