مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 16:482019-07-22سياسي

تمرکز جدی بانک ملی ایران بر «محرومیت زدایی» از کشور


مدیرعامل بانک ملی ایران طی یک ماه گذشته باهدف کمک به محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته، به چند نقطه کشور سفرکرده و یا در انعقاد قراردادهای مرتبط با این موضوع نقش فعال داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران ، کمک به توسعه مناطق محروم، تلاش برای حل آسیب های ناشی از کمبود بودجه و یا تسریع در تخصیص منابع از پیش تعیین شده، سبب می شود توسعه متوازن بیش ازپیش شکل گرفته و کشور را به سمت استفاده بهینه از منابع سوق دهد.

دکتر محمدرضا حسین زاده در جلسه ای که به میزبانی بانک ملی ایران در آستانه سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان خراسان شمالی برگزار شد، با تاکید بر این که نگاه بانک ها به استان خراسان شمالی ویژه است، گفت: کشاورزی و گردشگری، دو ظرفیت بزرگ این منطقه است و ما همه توان خود را برای حل مشکلات این دو بخش به کارخواهیم بست.

مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به این استان همچنین برای سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت ها، عمران، کارآفرینی و ایجاد اشتغال در خراسان شمالی اعلام آمادگی کرد و افزود: بانک ملی ایران برای توسعه اقتصادی استان خراسان شمالی هیچ محدودیتی قائل نیست.

همچنین در راستای کمک به پیشرفت مناطق کمتر توسعه یافته، مدیرعامل بانک ملی ایران و استاندار خراسان شمالی در حضور رییس جمهور، تفاهم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز جدی بانک ملی ایران بر «محرومیت زدایی» از کشور

تمرکز جدی بانک ملی ایران بر «محرومیت زدایی» از کشور