مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 16:332019-07-22اقتصادي

هوآوی طرح «دوربین سلفی زیر نمایشگر» را ثبت کرد


با ثبت اختراع جدید هوآوی، منتظر گوشی هایی با دوربین سلفی زیر نمایشگر باشید - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام هوآوی، شرکت های مختلف در پی تکامل گوشی های خود هستند و این بار هوآوی با ثبت طرح خود برای تعبیه دوربین سلفی زیر نمایشگر، قدمی بزرگ برای بهبود طراحی گوشی ها برداشته است.

تا چند سال قبل نمای جلویی گوشی ها نه تنها حاشیه های بسیار ضخیمی داشت، بلکه محل قرارگیری حسگر اثر انگشت و عناصر مختلفی بود که سطح قابل استفاده آن را به شدت کاهش می داد.

بعدتر حسگر اثر انگشت قابل تعبیه در زیر نمایشگر به میدان آمد و حالا سازندگانی چون هوآوی به دنبال انتقال کامل دوربین سلفی به زیر نمایشگر هستند تا سطح مفید نمای جلویی گوشی به نزدیک 100 درصد برسد.

هرچه نسبت صفحه نمایش به بدنه ی گوشی به عدد 100 درصد نزدیک تر باشد، طراحی گوشی مطلوب تر و کارآمدتر خواهد بود؛ چرا که افزون بر زیبایی بصری، سطح مفید آن افزایش یافته و می توان یک نمایشگر بزرگ تر بدون افزایش اندازه خود گوشی داشت.

سازندگان پیشگام مدتی است به حسگرهای اثر انگشت زیر صفحه نمایش روی آورده اند و دیگر خبری از تعبیه سنسور اثر انگشت در حاشیه نمایشگر یا پشت گوشی نیست.

با این حال شرکت هایی چون هوآوی به همین بسنده نکردند و با نوآوری های جدید، تلاش می کنند سطح قابل استفاده جلوی گوشی را به عدد 100 درصد نزدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوآوی طرح «دوربین سلفی زیر نمایشگر» را ثبت کرد

هوآوی طرح «دوربین سلفی زیر نمایشگر» را ثبت کرد