مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 16:042019-07-22دانش

نظریه «پل» با شکافی به ابعاد نانو در عمق درونی اتم رد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، یک گروه تحقیقاتی در موسسه تکنولوژی توکیو بینش بی سابقه ای در مورد عملکرد درونی جابجایی اتم (جابجایی های اتمی در واقع حرکت کردن یک اتم تنهاست که با درک و مهار پتانسیل این جابجایی اتمی میتوان در مدار های منطقی .

- یک گروه تحقیقاتی در موسسه تکنولوژی توکیو بینش بی سابقه ای در مورد عملکرد درونی جابجایی اتم بدست آوردند که نظریه پل را رد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، یک گروه تحقیقاتی در موسسه تکنولوژی توکیو بینش بی سابقه ای در مورد عملکرد درونی جابجایی اتم (جابجایی های اتمی در واقع حرکت کردن یک اتم تنهاست که با درک و مهار پتانسیل این جابجایی اتمی میتوان در مدار های منطقی و دستگاه های حافظه مورد استفاده قرار بگیرند) بدست آوردند و با بررسی ترکیب نازک فلزی پل که در جابجایی ها شکل می گیرد ممکن است امکان طراحی جابجایی های اتمی با عملکرد پیشرفته به محققان را بدهد.

جابجایی های اتمی به عنوان کوچکترین جابجایی های الکتروشیمی که میتواند چهره فناوری اطلاعات را تغییر بدهند، نامیده می شوند.

به علت ابعاد نانو و مصرف انرژی پایین، آن ها می توانند برای ادغام در مدار های نسل آینده در دستگاه های هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) و اینترنت اشیاء (Internet of Things) مورد استفاده قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظریه «پل» با شکافی به ابعاد نانو در عمق درونی اتم رد شد

نظریه «پل» با شکافی به ابعاد نانو در عمق درونی اتم رد شد