مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 09:082019-07-22پزشكي

کودکان خود را برای مصرف فست فودها و شکلاتها تحریک نکنیم


امروزه یکی از دغدغه های اساسی والدین، تغذیه مناسب کودکان آن ها است.

این نگرانی با شروع شدن فصل مدرسه دو چندان می شود، به خصوص اینکه با تغییر گرایش کودکان به غذاهای فست فودی نیمی از نیازهای اساسی و تغذی ای کودکان برآورده نمی شود و این موضوع تاثیر سویی بر .

- امروزه یکی از دغدغه های اساسی والدین، تغذیه مناسب کودکان آن ها است.

این نگرانی با شروع شدن فصل مدرسه دو چندان می شود، به خصوص اینکه با تغییر گرایش کودکان به غذاهای فست فودی نیمی از نیازهای اساسی و تغذی ای کودکان برآورده نمی شود و این موضوع تاثیر سویی بر روند یادگیری آنها خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، هر کودک و نوجوان برای رشد جسمی خود و از همه مهمتر ایجاد سلول جدید در بدن و همچنین داشتن استخوانهای قوی و درشت نیاز به کلسیم، پروتیین و روی دارد که میبایست در برنامه غذایی اش گنجانده شود.

اهمیت تغذیه مناسب در کودکان بیشتر از بزرگسالان است و هر گونه فقدان در این زمینه مشکلات جبران ناپذیری را به وجود می آورد.

به گفته گارشناسان تغذیه بسیاری از الگوهای رفتاری بزرگسالان و عادات غذایی آنها در سنین کودکی شکل می گیرد و در سنین بزرگسالی کمتر قابل تغییر است از آنجایی که تغذیه و رژیم غذایی مناسب ضروری ترین عامل سلامت است، تغذیه ناسالم هم مهم ترین عامل بروز بیماری می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان خود را برای مصرف فست فودها و شکلاتها تحریک نکنیم

کودکان خود را برای مصرف فست فودها و شکلاتها تحریک نکنیم