مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 08:432019-07-22فرهنگي

منتخبان جشنواره طراحی مد و لباس «دیبا» مشخص شدند


پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی به سومین مسابقه رویداد طراحی مد و لباس «دیبا»، 17 طراح منتخب برای انجام مرحله مصاحبه با نمایندگان برندهای شرکت کننده در این جشنواره، - پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی به سومین مسابقه رویداد طراحی مد و لباس دیبا ، 17 طراح منتخب برای انجام مرحله مصاحبه با نمایندگان برندهای شرکت کننده در این جشنواره، معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، الهام زایجانی - دبیر سومین جشنواره رویداد طراحی مد و لباس دیبا - با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته، آثار ارسالی به دبیرخانه این دوره از جشنواره در قالب مُد بُرد، از نظر تناسب و نزدیکی با اهداف مورد نظر و همچنین خواست های برندهای حامی جشنواره که پیشتر از سوی آنها افق و چشم اندازهایشان معرفی شده بود، مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از میان بیش از 250 طرحی که مورد ارزیابی قرار گرفت، آثار 17 طراح با اجماع هیئت داوران این بخش انتخاب و طراحان منتخب برای انجام مصاحبه در پیشگاه صاحبان برندهای حامی جشنواره و مدیرعامل کارخانه ها معرفی شدند.

زایجانی تصریح کرد: این طراحان طی جلسه ای که به منزله دفاعیه آنها محسوب می شود، باید با هر یک از صاحبان برند به مصاحبه پرداخته تا از میان آنها به تشخیص و رأی کارشناسان، یک تا پنج نفر برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبان جشنواره طراحی مد و لباس «دیبا» مشخص شدند

منتخبان جشنواره طراحی مد و لباس «دیبا» مشخص شدند