مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 08:342019-07-22سياسي

بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی با درخواست دولت از دستور کار خارج شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی درباره زمان بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی در صحن علنی مجلس گفت: - عضو هیئت رییسه مجلس با اشاره به اینکه طرح تشکیل وزارت بازرگانی مجددا از دستور کار مجلس خارج شده است، گفت: ما بخاطر درخواست نماینده دولت، بررسی این طرح را از دستور کار مجلس خارج کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی درباره زمان بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی در صحن علنی مجلس گفت: مجددا این طرح از دستور کار صحن علنی مجلس خارج شده است.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه دولت همچنان پیگیر تصویب طرح تشکیل وزارت بازرگانی است و یک روز می گوید که در دستور کار مجلس بگذارید و یک روز می گوید در دستور کار مجلس نگذارید، افزود: نماینده دولت هفته قبل به ما گفتند که بررسی این طرح را در دستور کار مجلس قرار دهید و امروز (یکشنبه) مجددا نماینده دولت آمدند و گفتند که اگر امکانش هست بررسی این طرح را دو هفته عقب بیاندازند.

عضو هیئت رییسه مجلس اضافه کرد: آقایان گفتند که اجازه بدهید ما مجددا روی آن کمی کار بکنیم و ما هم بخاطر درخواست نماینده دولت، بررسی این طرح را از دستور کار مجلس خارج کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی با درخواست دولت از دستور کار خارج شد

بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی با درخواست دولت از دستور کار خارج شد