مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 07:342019-07-22دانش

دو خوابگاه دختران دانشگاه شهرکرد به بهربرداری می رسد


پژمان طهماسبی، معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تعمیرات خوابگاه این دانشگاه گفت: تمامی خوابگاه ها دانشجویان در داخل محوطه دانشگاه است با توجه به نیاز دانشجویان بعضی از خوابگاه ها به تعمیرات جزیی و تعمیرات کلی نیاز .

- معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد از افتتاح دو خوابگاه دخترانه خبر داد و گفت: با توجه به نیاز دانشجویان بعضی از خوابگاه ها به تعمیرات جزیی و تعمیرات کلی نیاز دارند.

پژمان طهماسبی، معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تعمیرات خوابگاه این دانشگاه گفت: تمامی خوابگاه ها دانشجویان در داخل محوطه دانشگاه است با توجه به نیاز دانشجویان بعضی از خوابگاه ها به تعمیرات جزیی و تعمیرات کلی نیاز دارند با توجه به ظرفیت پذیرش دانشجویان دو خوابگاه برای اقامت دانشجویان دختر در حال افتتاح است.

طهماسبی با اشاره به صنعتی بودن سلف دانشگاه مطرح کرد: آشپزخانه سلف به صورت صنعتی است و همچنین یک سلف به صورت یارانه ای در حال فعالیت است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد در ادامه در مورد ناوگان حمل و نقل دانشگاه تصریح کرد: از آنجا که خوابگاه ها داخل محوطه دانشگاه است؛ لذا حمل و نقل برای دانشجویان به تمامی نقاط دانشگاه مهیا است، ولی برای حمل و نقل عمومی خارج از دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو خوابگاه دختران دانشگاه شهرکرد به بهربرداری می رسد

دو خوابگاه دختران دانشگاه شهرکرد به بهربرداری می رسد