مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 22:342019-07-21بين الملل

گفت و شنود/ هیکل...!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، روزنامه کیهان در گفت و شنود خود نوشت: گفت: روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشته؛ توقیف کشتی انگلیسی تاوان حماقت خودمان است.

- حیوونکی ها گول هیکل گُنده آمریکا را خوردند و نمی دانستند که آمریکا این روزها از پُفک هم پُفکی تر است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، روزنامه کیهان در گفت و شنود خود نوشت: گفت: روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشته؛ توقیف کشتی انگلیسی تاوان حماقت خودمان است.

نخست وزیر و وزیر خارجه و نمایندگان انگلیس باید می دانستند که انگلیس از نظر ایرانی ها یک ببر کاغذی است! گفتم: گاردین، روزنامه دیگر انگلیس نوشته است؛ این وضعیت شکننده را جان بولتون به دولت ما تحمیل کرده.

برای او مهم نیست که نزدیک ترین متحد آمریکا با بحران روبرو شود! گفت: جرمی کوربین دبیر کل حزب کارگر انگلیس گفته است بحرانی که انگلیس با آن روبرو شده است نتیجه دنباله روی آمریکاست.

گفتم: آبزرور نوشته است، اعتماد به آمریکا باعث بحران کنونی انگلیس شده است.

گفت: حیوونکی ها گول هیکل گُنده آمریکا را خوردند و نمی دانستند که آمریکا این روزها از پُفک هم پُفکی تر است! گفتم: روباهی با شتر رفیق شده و برای محکم تر شدن رفاقتشان، دُمشان را به هم گره زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و شنود/ هیکل...!

گفت و شنود/ هیکل...!