مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 13:142019-07-21ورزشي

بهاروند: هیچ باشگاهی آمادگی ورزشگاهش را رسما به سازمان لیگ اعلام نکرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان لیگ فوتبال، حیدر بهاروند گفت: برگزاری مناسب و استاندارد مسابقات لیگ برتر یکی از وظایف اصلی سازمان لیگ است و در این راستا نیز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تلاش کرده اند تا نوزدهمین دوره لیگ برتر در .

- رییس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: هیچ کدام از باشگاه های لیگ برتری تاکنون استانداردسازی و تجهیز نهایی ورزشگاه خود را برای آغاز مسابقات به طور رسمی به سازمان لیگ اعلام نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان لیگ فوتبال، حیدر بهاروند گفت: برگزاری مناسب و استاندارد مسابقات لیگ برتر یکی از وظایف اصلی سازمان لیگ است و در این راستا نیز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تلاش کرده اند تا نوزدهمین دوره لیگ برتر در شرایطی مطلوب تر از گذشته برگزار شود.

استانداردسازی ورزشگاه ها، فروش بلیت الکترونیک، شماره دار شدن صندلی ها و هم چنین ایجاد وضعیت مطلوب تر ایمنی برای تماشاگران هم از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می شود و هم خواسته شورای امنیت ملی است.

او افزود: خوشبختانه بسیاری از خبرگان و صاحب نظران فوتبال از جمله شماری از سرمربیان تیم های لیگ برتری این حرکت سازمان لیگ را تایید کردند و اجرای قانون و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را در راستای ایمنی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهاروند: هیچ باشگاهی آمادگی ورزشگاهش را رسما به سازمان لیگ اعلام نکرده است

بهاروند: هیچ باشگاهی آمادگی ورزشگاهش را رسما به سازمان لیگ اعلام نکرده است