مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 12:382019-07-21اقتصادي

بزرگ ترین مشکل پایانه مرکزی راه دسترسی به اتوبان قم-تهران است


مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم بزرگترین مشکل پایانه مرکزی را راه دسترسی به اتوبان قم-تهران عنوان کرد و گفت: از سمت اتوبان قم- تهران به ترمینال دسترسی وجود دارد اما از سمت ترمینال به سمت اتوبان راه دسترسی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا پوریافر با بیان اینکه اصلی ترین پایانه شهر قم پایانه مرکزی است، اظهار کرد: این پایانه 177 هزار مترمربع مساحت دارد و از استانداردهای لازم برای خدمت رسانی به مسافران و زوار برخوردار است.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم با اشاره به امکانات موجود در پایانه مرکزی، گفت: این ترمینال دارای سالن مرکزی بوده و امکانات جانبی مختلف اعم از پارکینگ، فضای سبز، آب نما، لوازم بازی، انبار، رستوران، فروشگاه، مسجد، بانک، پلیس، خوابگاه رانندگان و فروشگاه دارد.

پوریافر با بیان اینکه خدمات رسانی به زوار و مسافران در پایانه مرکزی قم به صورت شبانه روزی است، عنوان کرد: زوار خارجی اعم از پاکستانی و عراقی و بعضاً شهرهای زنجان و همدان از این پایانه استفاده می کنند.

وی بزرگترین مشکل پایانه مرکزی قم را راه دسترسی به اتوبان تهران عنوان کرد و افزود: از سمت اتوبان قم- تهران به ترمینال دسترسی وجود دارد اما از سمت ترمینال به سمت اتوبان راه دسترسی وجود ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین مشکل پایانه مرکزی راه دسترسی به اتوبان قم-تهران است

بزرگ ترین مشکل پایانه مرکزی راه دسترسی به اتوبان قم-تهران است