مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 12:132019-07-21سياسي

استارتاپ ها، غریبه های آشنا در جامعه/جلوگیری از تعطیلی واحدهای فناور


معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به ایجاد 23 هزار استارتاپ و 4400 شرکت دانش بنیان در کشور، گفت: در گذشته از سوی سازمان های مختلف به عناوین متعدد از این نوع کسب و کارها شکایت می شد که با اقداماتی که در هیات دولت انجام دادیم، - جلوی تعطیلی استارتاپ ها گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سورنا ستاری امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال عموم جامعه از زیست بوم فناوری ایجاد شده در کشور، افزود: ما استارتاپ ها را تنها در حوزه ICT نداریم، بلکه در سایر حوزه ها فعال هستند؛ به گونه ای که صبح امروز یکی دیگر از شتابدهنده های حوزه سلامت افتتاح شد.

وی با اشاره به فعالیت های این شتابدهنده خاطر نشان کرد: این شتابدهنده حجم وسیعی از کارهای تحقیقاتی در حوزه سلامت را به کمک تیم های تحقیقاتی خود انجام داده و در حال حاضر موفق به تجاری سازی داروهای تولیدی شده است.

ستاری با اشاره به توسعه خدمات در حوزه ICT ادامه داد: یکی از انتقاداتی که به ما وارد شده، این است که وقتی در حوزه IT ایده ای مطرح می شود، سایر استارتاپ ها به آن وارد می شوند و ما برای جلوگیری از انجام کارهای تکراری هزاران ایده را معرفی کردیم تا شتابدهنده ها در حوزه های معرفی شده کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارتاپ ها، غریبه های آشنا در جامعه/جلوگیری از تعطیلی واحدهای فناور

استارتاپ ها، غریبه های آشنا در جامعه/جلوگیری از تعطیلی واحدهای فناور